Zaawansowana konstrukcja bloku barkowego opony Tourador X Wonder TH2 zapewnia lepszą kontrolę reakcji oraz doskonałą stabilność podczas skręcania na suchych i mokrych drogach.
Korzystanie z analizy symulacyjnej pozwala na uzyskanie dobrej formy nacisku styku, regularnego zużycia, równowagi między prowadzeniem a trzymaniem trasy oraz niskiego oporu toczenia.
Trzy okręgi są wskaźnikami umożliwiającymi użytkownikowi kontrolę zużycia.
Zoptymalizowana geometria, projekt sekwencji, optymalizowany wzór bloków, bloki o zaokrąglonych krawędziach, to wszystko elementy, które pozwalają uzyskać model o niskim poziomie hałasu. Technologia projektowania dwustronnego, wewnętrznego i zewnętrznego, pozwala również na osiągnięcie niskiego poziomu hałasu oraz dobrej wydajności jazdy i sterowności.
Innowacyjny projekt bloków barkowych (wewnętrzny/zewnętrzny) zapewnia lepszą kontrolę trajektorii i doskonałą stabilność na zakrętach na suchym i mokrym asfalcie.
Zoptymalizowany projekt bocznych rowków i rzeźby zapewnia maksymalne bezpieczeństwo w przypadku aquaplaningu, a także pozwala na skrócenie drogi hamowania na mokrej nawierzchni.