
Opona całoroczna, Nankang Cross Season AW-6 jest produkowana, aby spełniać potrzeby kierowców mocnych samochodów miejskich, sportowych samochodów turystycznych, crossoverów i małych SUV-ów we wszystkich warunkach pogodowych. Posiada certyfikat 3PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake), co gwarantuje, że opona spełnia rygorystyczne testy w trudnych warunkach pogodowych. Lamelki na bieżniku zapewniają dobrą wydajność w chłodnym sezonie, a letnie barki zapewniają doskonałe wyniki w suchych warunkach i dobrą stabilność na zakrętach.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
800 km autostrady -> nie hałaśliwe Zużycie -> takie samo jak z oryginalnymi oponami Deszcz -> pod strumieniem wody, dobre zachowanie (dobrze zaznaczony bieżnik, woda dobrze odprowadzana) 👌🏻
Mało doświadczenia, ale już bardzo dobre na deszczu, prowadzenie w porządku, karkas dość wygodny, nie testowany na śniegu, hałas dość niski
Używałem tych opon zarówno z przodu, jak i z tyłu. Po 12 000 mil przednie są prawie zużyte i wymagają wymiany, ale tylne są nadal w dobrym stanie i powinny łatwo wytrzymać kolejne 8-10 000 mil. Przyczepność jest wyjątkowa, zwłaszcza na mokrych drogach - prawdopodobnie najlepsza, jaką doświadczyłem. Uratowały mnie nawet przed wypadkiem, gdy musiałem gwałtownie zahamować w ostatniej chwili na rondzie, a samochód pozostał stabilny bez poślizgu. Są trochę hałaśliwe, ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z ich wydajności.
Opony są dobrze wykonane, ale w porównaniu do poprzednich opon (letnich) te całoroczne są nieco głośniejsze, a w elektrycznym 500 czuć różnicę. Pod względem przyczepności na suchym i mokrym są bardzo dobre, żadnych problemów, nawet jeśli samochód jest ciężki (15 kwintali). Zużycie jest jednak mniej płynne w porównaniu do letnich opon i straciłem 10% zasięgu samochodu. Ogólnie poleciłbym je, ponieważ kosztują połowę tego, co bardziej znane opony, ale mogłyby być lepsze pod względem toczenia, ale przypuszczam, że wszystkie "klockowane" całoroczne opony mają swoje ograniczenia w tym zakresie.
Brak informacji o śledzeniu. Brak informacji o dostawie, więc wiedzieli, do kogo należały. Brak powiadomienia o dostawie. Poprosiłem o informacje i otrzymałem słabą notatkę dostawy i nic więcej. Wszystko załatwiłem sam.
Bardzo dobra usługa
Wszystko dobrze na razie
to jest pierwszy raz, kiedy kupuję te opony, więc nie wiem o przebiegu; wybrałem te opony na radę przyjaciela;
Pytanie o zachowanie nic do powiedzenia na temat tej opony. Trochę głośna mimo wszystko. Co warto zauważyć, to katastrofalna trwałość... Jeżdżę spokojnie i robię 80% autostradą, gdzie opony powinny oczywiście zużywać się wolniej. Cóż, 4 mają nieco mniej niż 20 000 km i muszę je wymienić! Uważam to za naprawdę niewiarygodne. Krótko mówiąc.
Już do zmiany..