
Opona Kumho Solus 4S HA32+ to idealne rozwiązanie dla kierowców szukających maksymalnej przyczepności i bezpieczeństwa we wszystkich porach roku. Łączy innowacyjną technologię dla zrównoważonej wydajności na śniegu, deszczu i suchym, zapewniając niezawodną reakcję podczas jazdy i równomierne zużycie przez cały okres eksploatacji. Głębokie rowki i specjalne lamelki na bieżniku poprawiają odprowadzanie wody i przyczepność na śniegu, podczas gdy wysokotechnologiczny kompozyt gumowy zapewnia doskonałą elastyczność w szerokim zakresie temperatur.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Dla centrali, bez problemów. Dobra dostawa na czas, opony jak dotąd bardzo dobre, niezbyt głośne. Dobra przyczepność na drodze.
Zamontowane na Citroën C3 Picasso, tydzień wakacji w górach, gdzie spotkałem słońce, deszcz z zalanymi drogami i pierwszy śnieg z białymi drogami, a termometr spadł do 1 stopnia. Samochód, przy normalnej lub nieco szybszej jeździe, ale nie sportowej, nigdy nie miał problemów ani w podróży, ani przy hamowaniu, ani na zakrętach. Opony zachowywały się bardzo dobrze przy zmianach kierunku z różnymi zakrętami w górach. Polecam je zarówno ze względu na jakość, jak i cenę.
Bez uwag
Dobra opona we wszystkich warunkach pogodowych, na suchej drodze, na drodze i autostradzie podczas deszczu (przy 130 km/h). Brak testu na śniegu. Dobra przyczepność i komfort. Zużycie identyczne jak 5 l na 100 km dla mojego pojazdu.
Dobre opony zarówno w zimne, jak i gorące dni.
Bardzo dobra obsługa!
Nie ma jeszcze wartości trwałości!
Bardzo zadowolony z tego zestawu opon, a także z jego dostawy! Otrzymane znacznie przed podanym czasem dostawy.
Pozostaję wierny oponom Kumho ze względu na dobre rezultaty, jakie mi dają. W neumaticoslider dostaję je szybko i w bardzo dobrej cenie.
Bardzo dobre opony, bardzo dobra przyczepność, dobra przyczepność na mokrej i zaśnieżonej drodze, ale szybko zużywają się na drogach górskich, martwe po 16000 km.