
Opona Insa Turbo Dakar MT to idealna opona do samochodów 4x4 ze względu na jej niezawodność i stabilność. Testowana w wielu okolicznościach na pustyni Sahara, udowodniła swoją zdolność do utrzymania wysokiej wydajności w ekstremalnych warunkach. Jej wytrzymałość jest nieporównywalna, pokonuje wszystkie przeszkody bez trudu, niezależnie od tego, czy jest to piasek, lód czy śnieg. Wyjątkowy komfort.
Usuwanie błota: wzór idealnie zrównoważonych rowków pozwala na usunięcie błota i brudu z bieżnika, zapewniając doskonałą przyczepność na wszystkich rodzajach terenów.
Szersza i głębsza banda bieżnika oraz szerokie elementy na poziomie ramion poprawiają przyczepność na wszystkich nawierzchniach.
Grube elementy gumowe znajdujące się na bocznych ściankach chronią oponę przed zagrożeniami na drodze.
Poprawiona przyczepność i cichsza jazda.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Bez uwag
Są bardzo wytrzymałe i nie hałasują na drodze.
Super przyjemne w prowadzeniu. Na torze i na drodze. Wyglądają na solidne.
OPONA TYP 4X4, brak wyważania, ale dobra trzymanie się na drodze i względnie ciche
Hałas drogi na asfalcie wymaga pewnego przyzwyczajenia, ale nie jest taki dramatyczny. Jednakże, zużycie paliwa wzrasta. Do jazdy w błocie i po drogach polderskich, to dobra opona.
Dobre koła na to, czym są, nie spodziewaj się lekkości, niskiego hałasu, niskiego zużycia. Tanio, dobrze trzymają i działają, więc spełniają 100%
Dobre opony terenowe, hałaśliwe na drodze. Idealne do samochodu myśliwskiego. W końcu jego główną wadą, "hałas" jest drugorzędna, ponieważ jego głównym przeznaczeniem jest nie droga, a teren!!
W błocie super opony dobrze się rozkładają, jeżdżę po wielu stromych zboczach z dobrym spadkiem na mokrej trawie z twardym dnem, opony dobrze trzymają.
Pozytywnie zaskoczony zachowaniem (po krótkim "docieraniu"). To nie jest pojazd szosowy, ograniczam swoją prędkość na asfalcie do 110 z powodu hałasu i trzymania kursu. Tak czy inaczej, unikam autostrady. Świetny na torze! Brak dużych śladów zużycia po wyjeździe do Portugalii, gdzie udowodnił swoje zalety. Zobaczymy, co dalej... A+
satysfakcjonujący