
Nowy Michelin Power Cup 2 jest jeszcze bardziej odpowiedni do jazdy na torze niż Power 5 i Power GP. Zespoły projektowe Michelin Power Cup 2 miały na myśli przede wszystkim użytkowanie na torze, ale jego design i skład pozwoliły mu uzyskać homologację na drogę. Jest to jednak opona zaprojektowana przede wszystkim z myślą o torze, z udziałem rowków (4% AV / 5% AR), co pozwala na większą przyczepność na suchym podłożu, ale utrudnia odprowadzanie wody. Ramiona są również typu "slick" i tylna opona korzysta z specjalnej mieszanki gumy dla toru. Jest to więc opona, która pozwala wyciągnąć maksimum z motocykla na torze, jednocześnie korzystając z homologacji drogowej. Power Cup 2 jest więc mniej uniwersalny niż Power GP, ale jego osiągi na torze są znacznie lepsze.
Guma głównie przeznaczona do jazdy na torze, dzięki zastosowaniu mieszanki Michelin 2CT z przodu i Michelin 2CT+ z tyłu.
Homologacja do jazdy na drodze dzięki udziałowi rowków wynoszącemu 4% z przodu i 5% z tyłu.
Technologia "Premium Touch Technogy" na bokach.
Aby móc ocenić ten produkt, musisz najpierw złożyć zamówienie. Informujemy, że opinie zamieszczone na stronie są przedmiotem procedury kontroli. Opinie są klasyfikowane wyłącznie w porządku chronologicznym.
Naprawdę dobra opona, która działa bardzo dobrze na mojej maszynie w środku lata i ma dobrą żywotność! Niestety, w tym roku nie odwiedziłem toru wyścigowego, gdzie ta opona hypersport naprawdę należy, aby w pełni wykorzystać jej potencjał!
Bomba
To NAJLEPSZE, co kiedykolwiek próbowałem w tej klasie cenowej/jakościowej!! Zapewnia wyjątkowe bezpieczeństwo na wszystkich poziomach, hamowanie, przyspieszenie, przechylenie. 👌😎✊✌️
Najlepsze opony
Opony na najwyższym poziomie, nie mam nic do zarzucenia
Działa doskonale !!
Doskonały na trackdays - dobrze sprawdza się przy temperaturze toru 55 stopni w Brnie. Również miły i lepki na drodze - poziom taki sam jak Supercorsa, ale trwa dłużej.
Producent wskazuje, że podgrzewacze opon nie są konieczne. Ale to jest kompletnie błędne. Być może w dniu 35 stopni? ale w chłodniejsze dni, zanim opony osiągną temperaturę, istnieje ryzyko pęknięcia zimnego! Jeśli masz podgrzewacze opon, nie ma problemu, bez podgrzewaczy złe opony!
Naprawdę mi pasuje, nigdy mnie nie przeraża ani nic w tym stylu. Jedyną wadą, którą można mu zarzucić, jest to, że jeśli jesteś szybki, zużywa się w 900 kilometrach, ale dla mnie bezpieczeństwo ma swoją cenę. Dobra opona.
Używam opon do Trackdaysów i na drodze Doskonałe na torze, jeśli nie chcesz używać podgrzewaczy opon, ale chcesz jeździć Slick-ami. Idealne do jazdy po drogach nawet w bardzo sportowych warunkach Jazda na mokrych powierzchniach, ale w przypadku deszczu i wody brakuje mi zaufania, ponieważ nie ma krzemionki i Slick-ów.