Metzeler Roadtec 01 150/70-17 69V Tylna to jeden z najbardziej wydajnych produktów z linii "Sport Touring". Jego wydajność na nierównych i mokrych nawierzchniach jest doskonała. Jest bardziej odporny na zużycie i sprawdza się w każdych warunkach pogodowych.
Oferując lepszą interakcję z ABS, skutecznie przyczepia się do asfaltu i optymalnie odprowadza wodę.
Oparty na unikalnym składniku z zawartością czarnego węgla i krzemionki bliską 30%, może szybko się nagrzewać i zapewnia doskonałą przyczepność na suchym podłożu.
Jego specjalne żywice poprawiają płynność składnika i jego właściwości przyczepności, co przekłada się na niezrównane przyczepność na mokrym podłożu.
Efektywnie odprowadzając wodę pod każdym kątem nachylenia, poprawia stabilność w zakrętach dla precyzyjnej sterowności.
W porównaniu do Roadtec Z8 Interact, obszar kontaktu jest krótszy, ale szerszy.
Zmniejsza ślizganie się materiału kompozytowego, aby poprawić zużycie i zmniejszyć naprężenia oraz przegrzewanie materiału kompozytowego.
Zawiera większą liczbę rowków, aby poprawić przyczepność mechaniczną i lepsze odprowadzanie wody.
Więcej gumy jest w kontakcie z podłożem, aby uzyskać lepszą przyczepność w suchych i mokrych warunkach.
Podwójny składnik, zakres dystrybucji wynosi 40% -20% -40%.
Zrównoważona środkowa część bieżnika z krzemionki i czarnego węgla może osiągnąć stabilność i rozpraszanie ciepła przy dużych prędkościach.
Boczna część bieżnika 100% krzemionki, podobna do przedniej, oferuje doskonałą przyczepność na mokrych powierzchniach i przy niskim tarcie. Struktura boczna jest podobna do tej z przodu .
Projekt wzoru Cap&Base może zapewnić dobrą dystrybucję ciepła i dobrą stabilność termiczną barku podczas ostrych zakrętów.
Składający się w 100% z dwutlenku krzemu, zapewnia doskonałą przyczepność mechaniczną i gwarantuje również idealną przyczepność chemiczną dzięki rozmieszczeniu rowków. Jego jednorodny składnik poprawia wydajność chemiczną i czyni opony bardziej odporne na zużycie.
Przyspieszając czas nagrzewania się mieszanki, ta opona pozwala poprawić stabilność oraz kontrolę motocykla podczas hamowania i zwiększa przyczepność na powierzchniach o niskim współczynniku tarcia.
Poprawiając przyczepność i skutecznie odprowadzając wodę, jego zużycie jest zmniejszone, a żywotność zwiększona.