
Przejrzyj naszą szeroką gamę modeli Bridgestone i znajdź ten, który idealnie spełnia Twoje potrzeby. Skorzystaj z najlepszych cen na całą naszą ofertę!
Ekskluzywna technologia Bridgestone do tworzenia opon, która pozwala mierzyć i wizualizować zachowanie powierzchni styku opon w rzeczywistych warunkach jazdy. Wcześniej rozwój opon polegał na przeprowadzaniu symulacji, budowaniu prototypów i korzystaniu z pomiarów laboratoryjnych oraz testów rzeczywistych pojazdów w celu sprawdzenia wydajności. ULTIMAT EYE™ odtwarza w laboratorium warunki jazdy z dużą prędkością, które są równoznaczne z rzeczywistym pojazdem, co pozwala na wizualizację zachowania powierzchni styku opon. Oprócz poprzednich testów rzeczywistych pojazdów, pozwala to na analizę o wysokiej precyzji i sprawdzenie wydajności na solidnej podstawie naukowej. Wykorzystując technologię zaprojektowaną do tworzenia opon do najbardziej wymagających wyścigów samochodowych i motocyklowych na świecie, sprzęt do pomiaru i analizy może wytrzymać prędkości do 400 km/h i kąty nachylenia do 60 stopni.
Wszystkie tylne opony Battlax korzystają z konstrukcji z pojedynczej spiralnej opaski. Jest to unikalna taśma z aramidu, która jest ciągle nawijana na obwód opony. Unikalność taśmy eliminuje nakładanie się warstw, spawanie lub łączenie i wprowadza nieznane lekkość w standardowej konstrukcji z krzyżową opaską. Jednospiralna opaska drastycznie redukuje wszelkie przegrzewanie się, które pojawia się podczas obrotu opony. Skutkiem tego jest zwiększona stabilność i poprawiona skuteczność amortyzacji wstrząsów.
Tylne opony Battlax BT-012SS mają rewolucyjny design z podwójnym pasem. Pas monospiralny jest uzupełniony pasem na każdym ramieniu. Ta konstrukcja gwarantuje doskonałą przyczepność w zakrętach, połączoną z niezrównaną manewrowością i absorpcją wstrząsów. Co więcej, środkowa część bieżnika jest wolna, co sprawia, że jazda na prostej jest stabilniejsza.
Wynik prac inżynierów MotoGP z Bridgestone, technologia 5LC dla tylnych opon wyróżnia się, łącząc 5 warstw z 3 różnymi rodzajami gumy. : Środek bieżnika zapewnia stabilność i długowieczność dzięki twardemu składowi, barki oferują niesamowitą przyczepność dzięki gumie średniej, a na zewnątrz umożliwiają ekstremalną przyczepność w zakrętach dzięki składowi o wysokiej przyczepności. W rezultacie, innowacyjna technologia na usługach zadziwiającego doświadczenia!